ISM: 02.–05.02.2025 #ISMCOLOGNE

DE Icon Pfeil Icon Pfeil
DE Element 13300 Element 12300 EN

Presseinformation der Aussteller

Die Presseinformationen der Aussteller stehen Ihnen hier zur Verfügung, sobald diese von den Ausstellern bereitgestellt werden.

Astra Sweets: your ideal private label partner and brand house

Astra Sweets adds flavour to the confectionery sector. We develop and manufacture candy for private label and our own brands, Frisia and Mokatine, at the highest qualitative standards. Every day, we bring 27.000.000 moments of delight to our consumers across the globe. We produce gums, UFOs, mallows and hard candy in Turnhout (BE), Harlingen (NL) and Nijkerk (NL). By innovating and capitalizing on trends we are sure we can bring a smile to your and your customers’ faces. 

Visit the Astra Sweets booth and discover that we are your ideal private label partner for gum sweets, UFOs, marshmallows and hard candy. If our broad range, comprehensive experience or high quality standards don’t convince you, our innovations surely will. This ISM edition, we are highlighting our vegan winegums and improved marshmallow aroma.

In our Frisia booth, we’ll be showcasing our new UFOs with exciting flavours, our range in Rocket balls and our newest edition to the marshmallow assortment, the chocolate diamond mallows. With a separate booth, Frisia now has the opportunity to offer visitors a brand-worthy experience. So keep an eye out! You can discover the Frisia universe right across our Astra Sweets booth.

Astra Sweets booth: hall 4.2 stand O018
Frisia booth: hall 4.2 stand O019

Zum Pressefach von Astra Sweets N.V.

Downloads zu dieser Pressemitteilung

Die Online-Pressefächer sind ein gemeinsamer Service der Koelnmesse GmbH und der NEUREUTER FAIR MEDIA GmbH. Verantwortlich für den Inhalt der Pressemitteilungen sind die jeweils herausgebenden Unternehmen. Diese stellen Koelnmesse GmbH von jeglichen Ansprüchen Dritter frei, welche im Zusammenhang mit dem Gebrauch der Online-Pressefächer entstehen. Diese Freistellung gilt insbesondere auch für Verstöße gegen das Urheber- und Markenrecht. Sie besteht auch dann fort, wenn die betroffene Pressemitteilung bereits aus den Online-Pressefächern herausgenommen wurde.